| کد مطلب: ۶۳۸۴۶

بن‌گویر: لبنان باید «زمین‌بازی» اسرائیل باشد

همزمان با برگزاری مذاکرات تهران و واشنگتن در سوئیس و در شرایطی که رایزنی‌ها برای تثبیت توقف عملیات نظامی در لبنان ادامه دارد، وزیر امنیت داخلی اسرائیل با اتخاذ مواضعی تند، بر ادامه عملیات نظامی علیه لبنان تاکید کرد.

بن‌گویر:  لبنان باید «زمین‌بازی» اسرائیل باشد

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از ایرنا، «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه ۱۱ تلویزیون این رژیم (کان)، با تکرار مواضع تند علیه لبنان مدعی شد که تل‌آویو باید آزادی عمل کامل در جنوب این کشور داشته باشد و آن را به «زمین بازی» اسرائیل تبدیل کند.

بن گویر در ادامه با تکرار ادعاهای تل‌آویو علیه مقاومت لبنان و هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی این کشور ادعا کرد، در صورت آزادی عمل ارتش این رژیم، حتی با شمار کمتری از نیروها نیز امکان دستیابی به اهداف نظامی وجود خواهد داشت.

وزیر امنیت داخلی همچنین مخالفت خود را با هرگونه توافق در این زمینه اعلام کرد و گفت به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم توصیه کرده است ضمن حفظ روابط با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، با آتش‌بس در لبنان موافقت نکند.

وی گفت: «به نخست‌وزیر می‌گویم که ترامپ دوست واقعی ماست و باید با او محترمانه رفتار کنیم؛ اما باید به او بگوییم که نمی‌توانیم با آتش‌بس در لبنان موافقت کنیم.»

بن‌گویر در ادامه با تأکید بر لزوم تداوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تأکید کرد، نباید شرایطی فراهم شود که حزب‌الله فرصت بازسازی توان نظامی پیدا کند.

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید
به کانال بله هم میهن بپیوندید
به کانال روبیکا هم میهن بپیوندید

مطالب ویژه
دیدگاه

ویژه بین‌الملل
آخرین اخبار
وب گردی