| کد مطلب: ۶۴۳۴۴

تعطیلی زودهنگام ادارات این استان به علت گرما

به‌دلیل افزایش دمای هوا و برای مدیریت مصرف انرژی، فعالیت ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی استان امروز دو ساعت زودتر پایان می‌یابد.

تعطیلی زودهنگام ادارات این استان به علت گرما

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید محبی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان و در پی افزایش دمای هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها و شهرداری‌ها در روز یکشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۵ با دو ساعت کاهش، ساعت ۱۱ به پایان می‌رسد.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در مصرف آب و کمک به پایداری خدمات زیرساختی در شرایط گرمای شدید اتخاذ شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دستگاه‌های عملیاتی و مراکز ارائه خدمات ضروری از جمله مراکز نظامی و انتظامی، امدادی، آتش‌نشانی و بخش‌های اتفاقات آب، برق و گاز مطابق روال معمول و بر اساس برنامه کاری خود فعال خواهند بود.

وی از شهروندان خواست با توجه به افزایش مصرف در روزهای گرم، برای جلوگیری از اختلال در تأمین خدمات و پایداری شبکه‌های آب و برق، در مصرف این منابع صرفه‌جویی کنند.

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید
به کانال بله هم میهن بپیوندید
به کانال روبیکا هم میهن بپیوندید

مطالب ویژه
دیدگاه

ویژه جامعه
پربازدیدترین
آخرین اخبار
وب گردی