فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد
مدیر فرودگاه شهدای اراک از بازگشایی باند و فضای پروازی این فرودگاه پس از حدود چهار ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نخستین پرواز فردا به مقصد عسلویه انجام میشود.
به گزارش هممیهن آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمدطاهری گفت: باند و فضای پروازی فرودگاه اراک امروز بازگشایی شد و این فرودگاه در غرب کشور دوباره به چرخه خدماترسانی هوایی بازگشت.
وی بیان کرد: نخستین پرواز پس از بازگشایی فرودگاه اراک فردا در مسیر عسلویه با شرکت هواپیمایی کیشایر انجام میشود.
مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: این پرواز ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه اراک به زمین مینشیند و ۱۶:۴۵ این فرودگاه را به مقصد عسلویه ترک میکند.
محمدطاهری افزود: پیگیریها برای برقراری پروازهای دیگر نیز در حال انجام است و تلاش میشود پروازهای مشهد و عتبات نیز در آینده نزدیک برقرار شود.
وی گفت: پیشبینی میشود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی فرودگاه اراک افزوده شود.
مدیر فرودگاه اراک یادآور شد: این فرودگاه نهم اسفند سال گذشته به دلیل شرایط و حوادث پیشآمده تعطیل شده بود و اکنون پس از حدود چهار ماه دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است.
فرودگاه اراک با داشتن سههزار و ۷۰۰ متر طول باند و ترمینال ۲ منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ را در تمام طول شبانهروز دارد.