| کد مطلب: ۶۴۳۰۲

فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد

مدیر فرودگاه شهدای اراک از بازگشایی باند و فضای پروازی این فرودگاه پس از حدود چهار ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نخستین پرواز فردا به مقصد عسلویه انجام می‌شود.

فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمدطاهری گفت: باند و فضای پروازی فرودگاه اراک امروز بازگشایی شد و این فرودگاه در غرب کشور دوباره به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت.

وی بیان کرد: نخستین پرواز پس از بازگشایی فرودگاه اراک فردا در مسیر عسلویه با شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: این پرواز ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه اراک به زمین می‌نشیند و ۱۶:۴۵ این فرودگاه را به مقصد عسلویه ترک می‌کند.

محمدطاهری افزود: پیگیری‌ها برای برقراری پروازهای دیگر نیز در حال انجام است و تلاش می‌شود پروازهای مشهد و عتبات نیز در آینده نزدیک برقرار شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی فرودگاه اراک افزوده شود.

مدیر فرودگاه اراک یادآور شد: این فرودگاه نهم اسفند سال گذشته به دلیل شرایط و حوادث پیش‌آمده تعطیل شده بود و اکنون پس از حدود چهار ماه دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است.

فرودگاه اراک با داشتن سه‌هزار و ۷۰۰ متر طول باند و ترمینال ۲ منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ را در تمام طول شبانه‌روز دارد.

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید
به کانال بله هم میهن بپیوندید
به کانال روبیکا هم میهن بپیوندید

مطالب ویژه
دیدگاه

ویژه اقتصاد
پربازدیدترین
آخرین اخبار
وب گردی