بحرین مدعی حمله پهپادی و موشکی به این کشور شد
وزارت خارجه بحرین مدعی حمله موشکی و پهپادی به این کشور شد.
به گزارش هممیهن آنلاین و به نقل از ایرنا، وزارت خارجه بحرین در بیانیه ای ادعا کرد که ایران با موشک های بالستیک و پهپاد به این کشور حمله کرده است.
وزارت خارجه بحرین بدون اشاره به تجاوزهای آمریکا به ایران از خاک این کشور، از شورای امنیت خواست که جلسه فوری برگزار و اجرای قطعنامه ۲۸۱۷ را تضمین کند.
در این بیانیه آمده است: حمله به بحرین حمله به تمام کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به شمار می رود، زیرا امنیت این کشورها مشترک است.
ارتش کویت نیز امروز یکشنبه ادعا کرد دو موشک که به خاک این کشور شلیک شده بود را رهگیری کرده است.
وزارت امور خارجه کویت نیز در بیانیهای ضمن طرح ادعای حمله مکرر ایران به این کشور و بدون اشاره به تحرکات و اقدامات تنشزای آمریکا از پایگاههای منطقه، این حملات را محکوم کرد.