دیدار پزشکیان و رئیسجمهور پاکستان در اسلامآباد
رئیسجمهور ایران که در سفری یکروزه به پاکستان سفر کرده است، در بدو ورود به اسلامآباد با آصف علی زرداری رئیسجمهور این کشور دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان رئیسجمهور ایران که صبح امروز سهشنبه در سفری یکروزه عازم پاکستان شده است، دقایقی پیش با آصف علی زرداری رئیسجمهور این کشور دیدار و گفتوگو کرد.
پزشکیان با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» ـ که به یاد دانشآموزان مدرسه میناب نامگذاری شده است ـ راهی پاکستان شد و در بدو ورود به اسلامآباد، پایتخت این کشور، مورد استقبال آصف علی زرداری رئیسجمهور و شهباز شریف نخستوزیر پاکستان قرار گرفت.
رئیسجمهور پیش از عزیمت به اسلامآباد با اشاره به اهداف این سفر اعلام کرده بود که سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاشهای دولت این کشور در مسیر نهایی شدن تفاهمنامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حقوق ملت ایران انجام میشود.
پزشکیان همچنین تأکید کرده بود که ایران به دنبال اجرای کامل بندهایی است که در چارچوب قوانین بینالمللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و تحقق آن میتواند به کاهش بسیاری از مشکلات منطقه و جلوگیری از اقدامات متجاوزانه کمک کند.