ادعای وزیر آمریکایی مبنی بر عبور بیش از ۷۰ کشتی از تنگه هرمز طی شبانهروز گذشته
«کریس رایت» وزیر انرژی آمریکا روز چهارشنبه ادعا کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰ کشتی تجاری حامل نفت از تنگه هرمز عبور کردهاند.
به گزارش هممیهن آنلاین و به نقل از ایسنا، به نوشته خبرگزاری تاس، رایت در مجمع جهانی انرژی رویترز با اشاره به شرایط پیرامون تنگه هرمز مدعی شد: «میتوانم بگویم که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۲ کشتی و ۲۰ میلیون بشکه نفت از این مسیر عبور کردهاند.»