| کد مطلب: ۶۴۳۲۷

تداوم نقض آتش‌بس در جنوب لبنان با حمله هوایی به النبطیه الفوقیا

منابع خبری از حمله جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیل به شهرک «النبطیه الفوقیا» در جنوب لبنان خبر دادند؛ حمله‌ای که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید.

تداوم نقض آتش‌بس در جنوب لبنان با حمله هوایی به النبطیه الفوقیا

به گزارش هم‌میهن آنلاین به نقل از مهر، منابع خبری از ادامه حملات اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان و نقض آتش‌بس در این منطقه خبر دادند.

بر اساس گزارش النشره، جنگنده‌های اسرائیلی شهرک «النبطیه الفوقیا» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار دادند و پهپادهای این کشور نیز چندین بار این منطقه را بمباران کردند.

در پی این حملات، به گفته خبرنگار روسیا الیوم، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

همزمان گزارش شده است که اسرائیل سه بمب صوتی نیز به سمت شهرک «برعشیت» در منطقه بنت جبیل شلیک کرده و عملیات تخریب در شهرک «بیوت السیاد» در شهر صور در جنوب لبنان ادامه یافته است.

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید
به کانال بله هم میهن بپیوندید
به کانال روبیکا هم میهن بپیوندید

مطالب ویژه
دیدگاه

ویژه بین‌الملل
پربازدیدترین
آخرین اخبار
وب گردی