تداوم نقض آتشبس در جنوب لبنان با حمله هوایی به النبطیه الفوقیا
منابع خبری از حمله جنگندهها و پهپادهای اسرائیل به شهرک «النبطیه الفوقیا» در جنوب لبنان خبر دادند؛ حملهای که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از مهر، منابع خبری از ادامه حملات اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان و نقض آتشبس در این منطقه خبر دادند.
بر اساس گزارش النشره، جنگندههای اسرائیلی شهرک «النبطیه الفوقیا» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار دادند و پهپادهای این کشور نیز چندین بار این منطقه را بمباران کردند.
در پی این حملات، به گفته خبرنگار روسیا الیوم، دستکم یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدهاند.
همزمان گزارش شده است که اسرائیل سه بمب صوتی نیز به سمت شهرک «برعشیت» در منطقه بنت جبیل شلیک کرده و عملیات تخریب در شهرک «بیوت السیاد» در شهر صور در جنوب لبنان ادامه یافته است.