گفتوگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان؛ تأکید بر پیگیری توافقات سفر رئیسجمهور
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در تماس تلفنی با همتای پاکستانی خود، ضمن قدردانی از میزبانی دولت پاکستان از رئیسجمهور ایران، بر لزوم پیگیری جدی توافقات این سفر تأکید کرد.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از ایلنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز جمعه با محمد اسحاق دار، وزیر امور خارجه و معاون نخستوزیر پاکستان، به صورت تلفنی گفتوگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از دکتر مسعود پزشکیان، رئیسجمهور اسلامی ایران، و هیأت همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهمات و توافقات حاصلشده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.
محمد اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان نیز ضمن قدردانی از سفر رئیسجمهور ایران به اسلامآباد، وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان اقدامات و پیگیریهای مقامات پاکستانی برای رفع توقیف خدمه ایرانی کشتی «لنور-داوینا» قرار داد.
وزرای خارجه دو کشور همچنین ضمن مرور آخرین تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاریها و رایزنیهای نزدیک با هدف برقراری دائمی صلح و ثبات در منطقه تأکید کردند.