| کد مطلب: ۶۴۰۱۵

شهباز شریف: با پزشکیان توافق کردیم روابط دیرینه دو کشور را تقویت کنیم

نخست وزیر پاکستان نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانه‌ای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقه‌ای و اهمیت ادامه گفت‌وگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.

شهباز شریف: با پزشکیان توافق کردیم روابط دیرینه دو کشور را تقویت کنیم

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از ایسنا، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان همچنین نوشت: ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینه‌های مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.

او اضافه کرد: از رهبری ایران به خاطر اعتماد مداومشان به پاکستان به عنوان یک دوست، همسایه و میانجی مورد اعتماد تشکر کردم.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان بر تعهد خود برای همکاری نزدیک با ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه برای دو کشور و کل منطقه تأکید دارد.

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید
به کانال بله هم میهن بپیوندید
به کانال روبیکا هم میهن بپیوندید

مطالب ویژه
دیدگاه

ویژه دیپلماسی
پربازدیدترین
آخرین اخبار
وب گردی