| کد مطلب: ۶۴۱۱۴

فرودگاه بن‌گوریون هنوز به حالت عادی بازنگشته است

مقام اسرائیلی گزارش داده فرودگاه بن‌گوریون هنوز به حالت عادی بازنگشته است.

فرودگاه بن‌گوریون هنوز به حالت عادی بازنگشته است

به گزارش هم‌میهن آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم رئیس سازمان فرودگاه‌های رژیم اسرائیل هشدار داده است با وجود آغاز انتقال بخشی از سوخت رسان‌هایی آمریکایی که ماه‌ها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در تل‌آویو پارک شده‌اند، حضور این هواپیماها همچنان تهدیدی برای لغو پروازهای 100 هزار مسافر در اوج فصل تابستان محسوب می‌شود.

شارون کدمی، رئیس سازمان فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده است که ناچار خواهد شد به شرکت‌های هوایی اعلام کند که برای لغو گستردهٔ پروازها در تعطیلات تابستانی از اول ژوئیه تا اوایل مرداد آماده باشند.

 

به کانال تلگرام هم میهن بپیوندید
به کانال بله هم میهن بپیوندید
به کانال روبیکا هم میهن بپیوندید

مطالب ویژه
دیدگاه

ویژه بین‌الملل
پربازدیدترین
آخرین اخبار
وب گردی