قوه قضاییه؛ سدی استوار و سپر دفاعی ملت
فرمانده کل ارتش در پیامی به رئیس قوه قضاییه به مناسبت هفته دستگاه قضا، این نهاد را نگهبان حقوق مستضعفان و سپر دفاعی ملت در برابر توطئههای دشمنان توصیف کرد.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از تسنیم، سرلشکر امیر حاتمی، فرمانده کل ارتش، در پیامی خطاب به حجتالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنیاژهای، رئیس قوه قضاییه، فرا رسیدن هفته دستگاه قضا و سالروز شهادت آیتالله دکتر محمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را گرامی داشت.
سرلشکر حاتمی در این پیام با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، آنان را چهرههای شجاع و عدالتمحوری دانست که با خون خود شعله عدالت را در نظام جمهوری اسلامی برافروختند. وی در توصیف جایگاه دستگاه قضا نوشت: «قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، نه صرفاً یک نهاد حقوقی و قانونی، بلکه جلوهگاه پاکی، تقوی و عدل الهی در زمین، نگهبان حقوق مستضعفان و سپر دفاع از ملت شریف ایران در برابر تطاول ستمگران است.»
فرمانده کل ارتش با اشاره به شرایط کنونی کشور و تقابل با تهدیدات خارجی، افزود: «در روزگاری که دشمنان این مرز و بوم با توطئههای پیچیده و فتنههای سازمانیافته در پی فروپاشی ارکان این نظام مقدس برآمدهاند، قوه قضاییه در کنار سایر ارکان جمهوری اسلامی همچون کوهی استوار برای حفظ ایران و انقلاب اسلامی ایستاده است.»
وی در ادامه، دستگاه قضا را آینه تمامنمای عدالتخواهی نظام اسلامی دانست و استمرار این مسیر را امانتی بر دوش دستاندرکاران این نهاد برشمرد که وفاداری به آن نوعی جهاد در راه اعتلای اسلام و ایران محسوب میشود.
سرلشکر حاتمی در پایان این پیام، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس دستگاه قضا، تمامی قضات و کارکنان این مجموعه، برای آنان آرزوی توفیق کرد و بر تداوم این مسیر برای سربلندی ملت و نمایش عدالت جمهوری اسلامی در برابر جهانیان تأکید ورزید.