بازگشت متخصصان روساتم به نیروگاه بوشهر در صورت ثبات شرایط
مدیرعامل روساتم اعلام کرد در صورت وخیمتر نشدن وضعیت ایران، متخصصان این شرکت طی هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت و آمادگی برای حل مسائل فنی مرتبط با اورانیوم غنیشده ایران نیز وجود دارد.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، الکسی لیخاچف، مدیرعامل روساتم، امروز جمعه اعلام کرد در صورتی که شرایط درباره ایران بدتر نشود، متخصصان این شرکت در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی همچنین با اشاره به آمادگی این شرکت برای همکاریهای فنی، گفت روساتم آماده است هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران را حلوفصل کند.