رایزنی تهران و ابوظبی درباره تحولات منطقه
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات و رویدادهای منطقهای، بهویژه پس از دستیابی به تفاهمنامه میان ایران و آمریکا، گفتوگو کردند.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخستوزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، از گفتوگوی تلفنی خود با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
بر اساس این گزارش، در این تماس تلفنی، دو طرف درباره تحولات منطقه و آخرین وضعیتها و رویدادهای جاری در منطقه رایزنی کردند.
در این گفتوگو همچنین موضوعات مرتبط با شرایط منطقه پس از دستیابی به تفاهمنامه میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.