قدردانی پرسپولیس از تصمیم فدراسیون برای تعیین نماینده آسیایی
باشگاه پرسپولیس در بیانیهای از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل تصمیم برای برگزاری دو مسابقه جهت معرفی نماینده سوم ایران در رقابتهای آسیایی تقدیر کرد.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از ایرنا، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با انتشار بیانیهای از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل اتخاذ تصمیمی که آن را «عادلانه و ورزشی» توصیف کرده است، قدردانی کرد.
در این بیانیه آمده است که با توجه به معرفی نمایندگان فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در رقابتهای لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان سطح دو، تصمیم برای برگزاری دو مسابقه به منظور تعیین نماینده سوم کشور، اقدامی در راستای اجرای عدالت فوتبالی و رعایت حقوق باشگاهها و تیمها محسوب میشود.
باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط فصل بیستوپنجم لیگ برتر در سالهای ۱۴۰۴-۱۴۰۵ اعلام کرد که این رقابتها به دلیل حمله دشمن به کشور نیمهتمام باقی ماند و جدول مسابقات در همان وضعیت متوقف شد. بر همین اساس انتظار میرفت معرفی نمایندگان ایران با رعایت شایستگی تیمها و در شأن باشگاهها انجام شود.
در ادامه این بیانیه از مسئولان فدراسیون فوتبال و بهویژه رئیس فدراسیون به دلیل تصمیم برای برگزاری دو دیدار جهت تعیین نماینده سوم ایران در رقابتهای آسیایی قدردانی شده و این اقدام گامی در جهت تحقق عدالت در زمین مسابقه دانسته شده است.
باشگاه پرسپولیس همچنین ابراز امیدواری کرده است تیمهای حاضر در این دو مسابقه با ارائه دیدارهایی جذاب و پرشور، بار دیگر توان فوتبال ایران را در سطح قاره آسیا به نمایش بگذارند و نمایندگان شایستهای برای کشور باشند.
در پایان این بیانیه نیز برای تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای جام جهانی آرزوی موفقیت شده است.