سناتور مورفی: بزرگترین تهدید برای آمریکا ترامپ است
کریس مورفی، سناتور دموکرات ایالت کانکتیکات، در گفتوگویی رسانهای دونالد ترامپ را بزرگترین تهدید برای آمریکا توصیف کرد و مدعی شد رئیسجمهور این کشور در پی تضعیف دموکراسی و قانون است.
به گزارش هممیهن آنلاین به نقل از مهر، کریس مورفی، سناتور دموکرات و شناختهشده آمریکایی از ایالت کانکتیکات، در مصاحبهای با شبکه انبیسی اعلام کرد که بزرگترین تهدید برای آمریکا نه برخی نامزدهای انتخابات مجلس نمایندگان در نیویورک، بلکه دونالد ترامپ، رئیسجمهور این کشور است.
وی در ادامه این گفتوگو مدعی شد ترامپ در تلاش است دموکراسی آمریکا را از بین ببرد.
مورفی همچنین تأکید کرد دموکراتها درباره ضرورت حفاظت از مردم آمریکا در برابر آنچه حملات ترامپ به قانون خواند، اتفاقنظر دارند.